Nowa wersja rejestracji internetowej
Korzystanie z Interaktywnego Panelu Pacjenta "Umów się na wizytę!" jest bardzo proste - wystarczy, że wybierzesz specjalistę oraz typ wizyty, na którą chciałbyś się umówić, a następnie znajdziesz termin wizyty, który najbardziej Ci pasuje.
Uwaga: by można było się umówić trzeba mieć w systemie swoje konto. (czyli kartotekę lekarską uzupełnioną o adres email).
Jeżeli dana osoba posiada u nas dokumentację (BYŁA JUŻ NA WIZYCIE LEKARSKIEJ) to preferujemy by jednorazowo uzupełniła swój adres e-mail (np. pisząc ze swojej skrzynki na adres gabinet@sztenc.pl, podając swoje dane osobowe, adres i datę urodzenia). Próba zakładania nowego konta będzie powodować konflikt w numerze PESEL, więc preferujemy uzupełnienie o adres e-mail. Po uzupełnieniu przychodzi na skrzynkę pocztową informacja o aktywnym koncie.
Rezerwacja polega na wybraniu specjalisty oraz typu wizyty, na którą chciałabyś się umówić, oraz terminu terminu wizyty, który jest dostępny w danym dniu. Po kliknięciu w wolny, pasujący termin pojawia się okienko do zalogowania w którym trzeba podać adres E-mail i postępować zgodnie z pojawiająca się instrukcją.
Osoby które nie mają u nas kartoteki (NIGDY JESZCZE NIE BYŁY) muszą ją założyć!!
Sposób preferowany:
Należy wybrać
: "Umów się na wizytę!" i w wyskakującym okienku l lewym dolnym rogu wybrać " Załóż konto" i uzupłenić dane niezbędne do wizyty lekarskiej
(UWAGA jeżeli przy danej dacie nie pojawiają się dostępne terminy to znaczy że w tym dniu nie ma możliwości zarezerwowania terminów, terminy są nieraz dostępne za 1-2 dni, a nieraz za więcej niż miesiąc, trzeba więc klikając w poszczgólne dni kalendarza znaleźć dzień w którym są wolne terminy)
W RAZIE REZYGNACJI Pacjentka może sama "wykreślić" się z zarezerwowanego terminu,
logując sie do panelu rezerwacji.
Proszę o poważne potraktowanie faktu rezerwacji, gdyż rezerwując dla Pani termin, niekiedy zmuszeni jesteśmy odmówić przyjęcia osobom z istotnymi problemami zdrowotnymi.
Podchodzimy do pracy bardzo odpowiedzialnie i tego samego oczekujemy od pacjentów; nie traktujemy poważnie osób, które zawiadamiają nas w ostatniej chwili że nie mogą się zgłosić na zerezerwowaną wizytę.
CZY MUSZĘ TELFONICZNIE POTWIERDZAĆ WIZYTĘ Absolutnie nie. Celem rejestracji internetowej jest odciążenie recepcji od dużej ilości telefonów.
Gabinet lekarski
dr n. med Sławomir SztencSzubin, ul. Kościuszki 4